Ana içeriğe atla

KİTAP ÖNERİSİ



  Şubat ayının ortalarındayken size benim için önemli bir başka kitabı anlatmayı düşündüm. Bu kitap öneri yazısının diğerlerinden bir farkı olacak. Yazının sonunda önerdiğim kitabın linkini paylaşacağım ve oradan ücretsiz olarak indirebileceksiniz.

  Sizde eğer ortalıkta dolaşan saçma sapan aşk romanlarından sıkılmış, sizi düşündürmesini istediğiniz bir kitap arıyorsanız. Bu kitap büyük ihtimalle klasik yazarlardan olacaktır. Fakat bir kitap var ki bana büyük dersler sunmuş bir armağandır kendisi. İçeriği tıpkı bir kutsal kitap gibi, pek çok konuda yazı bulunuyor içinde ve türünün ilk örneği. Google amcadan buraya "kitap önerileri" diye arayarak geldiyseniz size tam da aradığınız şeyi sunacağım ve kitabı armağan edeceğim.

   Yazarımız Latince ve Yunanca bilen biri ve Bordeaux Edebiyat fakültesinde felsefe okumuştur. Bir felsefe kitabı ne kadar tatlı ve mükemmel olabilirse bu kitap o kadar mükemmeldir.
Benim bu blogta kullandığım üslup onun sayesindedir. Peki kim bu anlattığım yazar? Tabiki MONTAİGNE. 


  • Kendimizi Anlatmak
  • Hayat ve Felsefe
  • Aşk Üstüne
  • Yalnızlık
  • Mutluluk Üzerine
  • Ruh ve Beden Hazları
   Bu maddelerdekiler sadece bazıları. Ve içerisinde daha nice konulardan yazı var. Beni konuşma konusunda "Nasıl Konuşmalı?" yazısındaki " İster kâğıt üstünde olsun, ister ağızdan, benim sevdiğim konuşma, düpedüz, içten gelen, lezzetli, şiirli, sıkı ve kısa kesen bir konuşmadır." cümlesi beni etkilemişti ve konuşmalarımdaki pek bilinmeyen kelimeleri çıkardım. Kitaplar okunduğunda insana mutlaka birşeyler katmalı ki verdiğimiz paraya ve zamana değmeli bence. Bu kitap fazlasıyla birşeyler katacak. Muhtemelen o ünlü kitabı olan "DENEMELER" adlı eserini duymuşsunuzdur. İşte bu kitabı aşağıdaki linkten pdf formatında indirebilirsiniz.

İNDİR: http://link.tl/1n0OF

Yorumlar